Monday, June 18, 2012

A present for my parents

salam n hai,
lamanya rasa tak berupdate, busy tersangat-sangat,dalam busy2 pn sempat jgak cilok masa pegi amway wangsa maju utk beli hadiah for my parents,dah lama berhajat,ni je baru mampu nak bli,huhu.. i bought this to my parents,

hope they will like it. it is multipurpose pressure cooker,blh masak nasi dlm masa 7min je! mmg bijok r..haha, retail price RM600 smthng,i lupe dh,tp kalau harga member amway lagi la murah. kalau sape2 bminat nak bli bnda ni,blh gtau saya.hehe


2 comments:

``Felicia Kok. said...

Hi!! Finally find back your blog! :)
Btw, dah nak graduate?
Congratulations in advance!

Hani Shaklee said...

hehe..just get a new blog..graduate this year..september sambung lagi for Phd..I think I can't stop studying..kalau tak momentum jatuh..nanti jadi malas..huhu..
thanx for ur wish! good luck to u too!