Wednesday, June 20, 2012

Cinch Tea Mix-- My Energy Booster


Hi all..
just wanna share something with you all..
ini kira hari ke-3 saya consume cinch energy tea mix ni..
n hari ni saya tak makan nasi pun lagi..
pagi tadi makan sandwich telur dengan milo kosong.
tengah hari minum cinch shake cafe latte,,
lepas tu bancuh cinch tea mix ni utk memberikan tenaga to my body..
coz saya kan tak makan nasi..orang malaysia ni makanan ruji dia nasi..
so kalau tak makan nasi mesti menggigil2 badan..haha..
tapi sejak saya consume cinch tea mix ni saya tak penat pun..
ade satu hari tu saya memang saje tak minum cinch tea mix ni sbb nak tengok perbezaan dia camana..
memang menakjubkan.,, kalau tak consume badan cepat sgt penat especially after kerja..
kalau tak kan..mesti rasa nak tido terus after balik kerja..
but after consume ni..saya rasa bertenaga..rasa rajin..hari2 basuh kain dengan tangan,,
tak cepat penat la org kata..
sape2 yang nak try minum cinch tea mix ni boleh la order dengan saya,,just leave your contact or email kat bahagian comment..i will get to you as sson as possible..
this is a good product for those yang nak turun kena berat badan.
n sangat bagus utk suri rumah n wanita2 berkerjaya..
lelaki pun boleh..pendek kata semua pon boleh..
or u can freely email me at windscape70@yahoo.com

No comments: