Wednesday, June 20, 2012

Get Clean Water Pink From Shaklee.....best giler

hi all..korang minum air bersih tak?
saya? memanglah tak kan,,,coz duk kat hostel..mane ade water filter segala bagai,,
yang ade pun kat water cooler..tapi of course la tak bersih kan,,

"We all know water is essential to good health, but because of water pollution some of our drinking water may not be as healthy as we think. Over the past 50 years, thousands of chemicals have been widely used to make our lives more convenient.  Unfortunately, many of these same chemicals can find their way into just about anything —including our drinking water."

jadinyer..since saya duk hostel..so saya tak ade chance utk minum ari yg bersih except yang kalau beli ari mineral kan..so saya rasa saya dah jumpa product yg sesuai,,,

Get Clean Water pitcher

Get Clean Water ni merupakan sistem penapisan air multipaten yang baru. Berbeza dengan Jag air yg lain, Get Clean Water menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air minuman kita serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah Plumbum sehingga 99%.

Get Clean Water merupakan sistem penapis jag air pertama yang menggunakan blok karbon yang boleh di isi semula..Jadi, kurangla botol plastik yang perlu dibuang..hehehe..Green technology yea...
and ia juga mampu menapis 303 liter air bagi setiap turasan.

best kan??
boleh letak kat office..
kat rumah.,.
harga pun berpatutan..untuk kesihatan tak perlulah berkira sangat..
nanti kalau dah jatuh sakit ..beribu riban terbang nanti..
so prevention is better than cure.

No comments: