Tuesday, June 19, 2012

My Own Biz..Victoria's Secret Body Mist and Shaklee

Saya rasa cam tak betul je blog baru nie..asyik duk citer pasal handbag aje..
korang jangan cepat bosan..ade lagi citer pasal handbag and purse yg belum habis lagi..hehehe..
anyway..kes biz nak jual PB ari tu..lepas berfikir2 panjang..
uh I cancel itu biz..nasib baik belom join,,..

currently I'm selling Victoria's Secret Body Mist

hehehe..
tapi malangnya..stok dah banyak habis..
alhamdulillah..ada jugak orang beli.. 

This one is PINK Collection
Botol besar size dia 250ml , harga tak mahal pun RM65 aje..
kalau body shop 30ml aje tapi harga RM48..mahal kan..
yang botol kecil tu 75ml..and harga dia RM42 only..

and kat bawah ni semua VS Secret Garden Collection
Bau memang sedap2..
saya suka pakai time malam2 nak tido and of course la bila keluar kan,,
rugi sape tak beli..
harga untuk Secret Garden Collection ni RM60 aje, 250ml..

Mango Temptation


Endless Love

Strawberry and Champagne

Lost in Fantasy

Pear Glace

Ravishing Love
 Boleh order jika berminat..it's selling fast..tinggal beberapa aje lagi..

and besides VS body mist
I am now announcing that I am Independent Shaklee Distributor


I dah lama pun guna product shaklee..
and now I think it's the right time to start off this biz and share my experience using this product with all of you..
so,,sape2 yang nak order any product from shaklee just inform me..
and COD dekat area KLIUC-UNITEN and UPM..

saya akan bagi special price untuk korang! trust me!
and kesihatan pun terjamin kan..insyaAllah.

No comments: