Tuesday, June 26, 2012

Camana nak singkirkan lemak???

Saya dah lama menggunakan Lecithin from product SHAKLEE ni..
sebagai pengguna tegar LECITHIN
saya sangat2 menggalakkan korang yang nak mengempiskan perut ni untuk consume Lecithin ni.
lecithin ni bukan sahaja dapat menyingkirkan lemak tapi benefit dia yang lain membantu untuk mengoptimumkan fungsi otak..dapat menguatkan daya ingatan kamu..
dan juga mengurangkan kadar kolesterol dalam darah..
yea..perut saya tak lah buncit sangat dengan keadaan badan saya macam ni..
kadang2 ade orang tu kurus tapi perut buncit..,
maka .. cube la lecithin ni..ia sangat membantu..
tak caye? cube la dulu.. tak nak ambik full pack..ambik trial pack dulu pun boleh.
full pack pun tak mahal sangat ..still under RM50 for 180biji..
180biji untuk sebulan.. coz Lecithin ni kita makan maximum 6biji sehari..
biasa saya ambik 3biji pagi n 3biji malam..
nak ambik 2biji pagi 2biji malam pun boleh..


seriuosly boleh kempiskan perut..
like meeeeee!!!

2 comments:

Hanis MY said...

Balik mesia br sng nk berurusan moga bisnes maju jy k

Hani Shaklee said...

ok kak hanis..no hal..semoga sihat2 yea.. minum air byk sikit..hihi