Tuesday, July 31, 2012

Total Lost: 5kg!! horrayy!!

alhamdulillah..
semalam balik aje dari keje terus timbang berat...
huhu!! sungguh seronok!!
I lost almost 5kg since I start berdiet..
previously 68kg..
now dah almost 63kg!!
I start my diet since 19 June 2012.
semuanya hasil usaha dalam control pemakanan and taking supplement from shaklee.
saya ni ambik macam2..sume saya try..
pagi2 saya minum cinch+esp, every 2 days saya ambik herblax, and everyday before tido saya akan ambik lecithin..

perut I dah kempis uuuu,,,
lemak kat belakang badan pun dah kurang dah,..
jangan jeless!!
kalau nak cube boleh contact saya..
hanishaklee@yahoo.com

2 comments:

Hanis MY said...

Bestnyaa congrats eh akak nk tny something nnti akak emel k

Hani Shaklee said...

@kak hanis: dah nak masuk 6kg dah kak hanis..hehe..seronok nie.. akak nak tanye apekah itu?? hehe..bleh2..email la kat nani..