Sunday, July 22, 2012

Kenapa Perlu ESP -Energizing Soy Protein?

Kelebihan-kelebihan ESP???



Energizing Soy Protein membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana ia mengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh, serta Kalsium separuh daripada jumlah keperluan seharian
Isofalvones pula meningkatkan fungsi jantung, tulang, payudara dan prostat. Kajian juga menunjukkan soya dapat membantu mengimbangi kitaran hormon semasa proses menopaus.
Energizing Soy Protein ini dihasilkan dibawah kawalan IPP(Identity Preservation Program) bermakna penghasilan kacang soya ini dipantau ketat pada setiap peringkat dari penanaman sehinggalah sampai kepada pengguna.Diproses dengan air ( bukan dengan bahan kimia ) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones dijamin Halal. Tanpa Laktos, kolesterol dan bebas kafien.

Apakah faedah2 yang akan anda dapat jika mengamalkan ESP ini?


Pelajar dan pekerja atau individu dewasa :
# As energy booster (kalau minum pagi2 tu.terasa energetic dan tak rasa lapar sangat.. so bonuslah for weight management)


Lelaki :
# melindungi diri dari sebarang penyakit (jantung, kanser etc)

Ibu mengandung :
# for a healthier pregnancy - well-grown fetus ; less late pregnancy discomfort.

Ibu yang menyusukan:
# menambah dan mengekalkan milk supply ;
# increase berat badan baby healthily

Wanita:
# keanjalan kulit … (protein penting kepada mereka yang ingin kulit yang cantik dan ton warna yang sekata.
# Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protin untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut).

Berminat?? Boleh hubungi saya;

hanishaklee@yahoo.com

2 comments:

Hanis MY said...

wahh bangusnya akak doakan hani sukses sokmo, kalau dekat boleh tny apa yg patut kalau ada kawan akak cr shaklee akan promote hani k...

Hani Shaklee said...

kak hanis..thank u..boleh je promote kat kawan2.. kalau kak hanis ade dkt sini boleh dah ambik set milk booster tu utk hamza..geram tengok dia..cepat sungguh besor.