Tuesday, August 7, 2012

Cukup SUdah setahun Bekerja

On last 1st August.. Cukup dah setahun I work in KLIUC..
banyak suka dan duka..ade jugakla masalah sebab aku cari pasal ngan orang,,
hahaha..bukan cari pasal ape pun..saya ni pantang sikit kalau bila kerja tu boss bagi kat hang..hang pass kat orang lain..tapi nama,,KPI sume hang dapat..
adil kah itu??? of course la kita akan sakit hati kan???
memang sampai ke H.O.D (head of department) kes aku ni..
haha..actually HOD gtau..elok jugak la aku ni marah kat staf kiteorg tu sebab kiteorg dah mati kutu tak tau nak tegur camana.. sebabnya dia tu dah la bila orang bagi kerja tak buat..tetiba nanges sensorang dalam bilik,, 
APEKAH???
nak kerja ke tak nak minah ni??
dah la kerja tak buat..menanges aje..lepas tu duk SMS 24jam..
bila kite tengah bercakap ngan dia pun tangan duk main SMS je smpai ignore kita yang depan mata ni..
memang aku hangin la ngan manusia macam ni..last2 meletup jugak ari tu..
n HOD pun cakap la sekarang ni baru nampak dia nak buat kerja kalau tak memang tak bergerak2..
hahaaaaa... lega aku..kalau tak dibulinyer org lain buat kerja dia..
memang menyakitkan hati..
pastu siap datang hina aku tu kat office.. kata diriku tak sedar diri..
last2 menyesal hina aku macam tu.. yelah.. hang dah ade master..boleh la nak hina,,
but now I'm also almost done my master.. n yet nak sambung PhD dah..
kite tengok sape yg boleh graduate PhD dulu..hahaha..
tulaaa..cakap main sedap mulut aje..
aku kalau marah pun aku tak hina orang..aku akan marah dengan perangai org tu je..tapi aku takkan hina orang..
tapi aku dah mintak maaf personally to that person..

by the way.. what the past is past..
I'm growing up..so I learn from my mistake..
I don't mind about that..what I know is.. staf kat situ can trust me to do any works or task..
and now..I'm quite busy..huhu..

oklah..time to start working now..
see you then..

No comments: