Sunday, May 20, 2012

penaaatt survey handbag,,

Salam koraaanng..
fuh fuh fuh..penat rasanya hari ni ..dari semalam lagi duk survey handbag kat tenet ni..
tadi dah ade sorang email nak beli handbag yg saya iklankan..merata2 saya iklankan..
kat mudah.my pun ade,..kat blog my lil garage Mama Zharfan pun ade..
nak cepat punye pasal..kebetulan dia pun duk UPM jugak..alhamdulillah.. ada rezeki saya..
but anyway..kalau beg tu berjaya di jual saya nak la beli beg baru..
saya ade banyak handbag yang berkenan di hati..
tapi masih confuse nak pilih yg mana.. 
coz kali ni saya beli ada matlamat sikit..saya nak beli beg yg tahan lasak, spacious, 
coz saya nak bawak pergi umrah..insyaAllah kalau mak sihat ..tahun depan saya akan pergi lagi..
smoga murah rezeki saya utk ke sana lagi..

and skang ni ade dua brand saya berkenan..
pertama: Etienne Aigner Cisco Bucket color Brown


Beg ni jenis kain nylon so tak kisah la kena air ke ape..n yg saya suke sebab boleh guna as shoulder bag and also as cross body bag..kalau gi umrah biasa nak cross body..senang nak jalan..
yang ni paling murah saya jumpe kat tenet RM255 inclusive shipping.

Kedua : Brand Kipling
yang ni banyak sangat pilihan yg saya berkenan..tak tau nak pilih yg mana satu..
\
suka sangat beg atas ni..spacious..tali dia boleh laras..boleh jadi shoulder handbag n cross body bag.


yang hitam atas ni pun cantik..sesuai utk jadi handbag..pun boleh jadi cross body bag jugak





I really love this color..menarik giler..rasa nak makan je..hehe




yang ni pun cantik..love the pink..





yang purple ni sangaaaaaaaattt cantik..I thought wanna buy two..this purple and the one in black purple.
kalau ade rezeki lebih boleh la beli banyak2 lagi...tapi jangan tamak yea..hehe



 korang tengok rasa camana?? ade rambang mata tak??
kalau kipling ni sesuai utk pergi travel sbb dia tahan lasak..
n kalau nak dapatkan dengan harga yang murah but authentic from USA..
sume beg kat atas ni under brand kipling kalau beli kat website ni around RM250.. or maybe less but not more than RM300..kalau nak dibandingkan kat butik2 kipling memang rabak laa kalau nak beli..
memang RM 500 ke atas la..huhu..
kalau around RM250 - RM300 tu ok la lagi..
ade yang berkenan ke??hehe










3 comments:

johari said...

byknye..xkan xda yg berkenan kot..hehehe..oklah sy singgah sini.nt singgahla ke blog sy..

http://johariblogger.blogspot.com

Hani Shaklee said...

@johari : hehe..dah ade dah yg berkenan..thanx for visit my blog..

Hanis MY said...

hopefully jumpa handbag idaman kalbu, i like d first one hehe...