Thursday, November 15, 2012

Orang lain cuti..kenape aku tak cuti???

Assalamualaikum..
sihat ke korang hari ni??
aku?? sihat ake cume boring sikit..almaklumlah orang lain sume cuti..
tinggal berapa kerat je yg datang opis..yang aku tau..nanti kalau aku bosan tahap gaban aku nak cabut..
tapi masalahnyer aku nak siapkan sume kerja2 yang patut siap dulu..huhuhu
esok cuti..lusa pun cuti..
yeay!!! aku suka cuti..
selama2nya tak kerja pun takpe asalkan dapat gaji..hehehehe..
sape tak nak idup goyang kaki..
kerja shopping n membesarkan badan aje..
ape2 pun..hari ni aku tak pose..awalaupun sunat pose 1-10muharram..
tapi kerana perut aku ni gagal utk menahan lapar dan dahaga..maka..aku terus ke cafe utk breakfast..
utk pengetahuan kawan2..perut saya nu kalau terjaga kul4pagi.. dan2 tu la dia lapo..
kalau pukul 6.. pukul 6 la dia lapo..
pendek kata..asal celik je mate dia dah lapar..
lagi lapa kalau belom breakfast tapi dia dah membuang dulu..
yang tu memang tahap lapoorr giler..hehe..
dan yang sedih..CINCH SHAKE tinggal utk satu scoop je lagi..
huhu..nanti nak kena order lagi..order je..malas nak drive pergi branch..hehe..
oklah..nak sambung buat keje opis..
ade sesape nak order supplement dari shaklee..boleh email kat saya..
thank youuu..

1 comment:

Daeng on duty said...

Salam, kalau nak cuci mata dengan long sleeve maxidress dan jubah cotton denim boleyla jenguk2 blog saya
--> http://hiasanterindahstore.blogspot.com/

TQ~